fredagsmyyyyys?

2009-11-06 | 17:10:56 | Allmänt


Istället för att lägga mig och tycka synd om mig själv så fick jag för mig att dammsuga, diska och torka av lite fönsterbrädor och vattna blommorna. Ska vika lite tvätt med, får se om jag drar ut på det tills senare ikväll eller om jag gör det nu.. Huvudet bankar fortfarande, den sista alvedonen som finns i skåpet är väldigt lockande men bättre att spara den om det skulle börja bli värre. Funderar faktiskt på om jag ska ta en liten powernap (försök till powernap kommer nog inte kunna somna så vi kan väl kalla det vila då kanske.). Blir nog att sätta på ett OTH avsnitt och TjILLa lite. Behöver packa väskan inför personalresan ikväll med, och ta reda på vad busshållplatsen där jag ska bli upphämtad heter. Vet vart den ligger och hur jag tar mig dit men inte vad den heter.. Men hjärtat vet nog så får fråga han när han kommer hem och ringa och berätta för snälla Åke som lovat att hämta upp mig. Utgångspunkten är egentligen ifrån Hafsten (Uddevalla) men eftersom man ändå åker igenom stan när man ska till Varberg så kände jag att "nähhe, om vi ändå ska ner till varberg så kan dom likaväl hämta upp mig här än att jag ska behöva åka ända till Uddevalla!" Vi åker bilar ner, iår är vi 33 pers tydligen. Så många har vi aldrig varit med på personalresorna innan. Brukar ha monstertrevligt på personalresorna, så jag gissar på att detta året kommer bli likadannt! (:

Näh, nu ska jag ta och slå på OTH och lägga mig i sängen och slappa. Hjärtat har slutat jobbet så han är påväg hem med. ♥ Idag är det ju fredag, blir nog att gå bort och köpa lite gott på turren och kolla film. Får se om min älskade pojkvän joinar mig eller om han ska sitta vid datorn hela kvällen...

Hepååree!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback