091109

2009-11-09 | 13:10:01 | Allmänt


Och så vart det måndag igen. Fredagen blev väldigt väldigt lugn, gick bort och köpte en påsegodis och loka och grävde sedan ner mig i soffan och kollade på det som gick på tvn. Repris av det otroligt dåliga "Ullared" och något mer sedan kom filmen Poseidon så kollade den och sedan gick jag ner och la mig, framför OTH ofc.

Vaknade stressad som in i på lördagen, snabbpuss och fick springa iväg ungefär. Men personalresan var väldigt roligt, som alltid. Hittade ett par kort hos Marielle, mer kort kommer när jag fått tag på några, min kamra har jag ju inte fått tillbaka än tyvärr och tagit väldigt få med mobilen, och blåtanden fungerar inte i vanlig ordning på datorn. Hur roligt jag än haft det på lördagen vart det helt underbart att komma hem till älsk igen på söndagen. My love




Big sis och sin bud.



Påväg till Spat, måste ju tjötas och så i en evighet innan bara.



Jag skulle egentligen skämta, hon lovade att ta bort den. Men nä tydligen inte då. HAHA!
Ser ni våra "fina" målningar i ansiktet? Vitalaget, grönalaget, rödalaget och svartalaget. Här är det då inte lagkamrater som har roligt, vi kör en mix.



Martin och Marielle



tappat balansen? eller vad händer?



I en av utav badtunnorna på utsidan.


Nu ska jag slänga på en tvätt och diska. Hepåree!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback