min superduperunderbara Mats <3

2009-11-19 | 23:43:49 | Allmänt



Klockan är nästan kvart i 12 och jag är inte det minsta trött, jag har sabbat mitt dygn något så brutalt så det är sorglig. Har alltid varit en nattmänniska, men har iaf försökt att komma i säng i någorlunda tid osv. bara för att det är vettigt. Men när man har en pojkvän som är minst lika mycket nattmänniska så är det inte alltid så himla lätt att lägga sig i tid. Jag borde inte gnälla, det är inte jag som går upp innan 06.00 fem dagar i veckan och inte jag som jobbar till 17.00 fem dagar i veckan heller.

Idag har det varit dålig väder igen, otippat. Vill ut och promenera på dagarna/kvällarna men uppenbarligen inte tillräckligt mycket lust på det för att gå ut i regnet. Hjärtat gjorde min dag när han berättade att han hade köpt biobiljetter till New Moon, så imorgon så ska vi mysa i biomörkret igen. Han vart så himla söt som köpte utan att jag hade någon som hellst aning, underbara du.. ♥ - finns ingen bättre! 





Jag har gått och väntat på New Moon i en evighet, som alla andra som har blivit förtrollade av sagan och bara vill se resten. Och jag är helt övertygad om att jag kommer älska New Moon lika mycket som Twilight. SÅÅ BRAAAAA! Kan knappt bärga mig tills imorgon, hoppas dagen går fort. Tanken är att jag ska träffa pappa imorgon över en lunch och en sväng på stan. Han är supersnäll som tar med min kamra på samma gång för den hade jag ju ingen ohrk att hämta idag såklart hahaha (:

Nog om... nu ska jag nog ta och sätta på lite OTH och ivartfall lägga mig i sängen.
Heppåååre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback