091118

2009-11-18 | 16:29:23 | Allmänt


Regnet bara öser ner utanför samtidigt som det blåser. Att gå utanför dörren är inget som lockar mig idag, ska jag gå utanför dörren så är det för att handla får se om det blir gjort idag eller inte.. Att Thailandsresan snart är här är jag fruktansvärt glad för, ska bli så himla skönt att få lämna sveriges hemska väder i fyra veckor och istället få massvis med sol och värme. Jag tycker att tiden går så himla fort trots att jag är en arbetslös och värdelös människa just för tillfället. November är snart över, hela December kommer nog gå fruktansvärt snabbt som alltid. Det är julstress, julbak, julmys, julafton och nyår sedan är det dax för Thailand.

Fick reda på att min kamra har kommit idag, så imorgon så åker jag förhoppningsvis och hämtar ut den. Lite små jobbigt att den ligger på Expert i Stenungsund, men får skylla mig själv eftersom vi lämnade in den där. Men att åka dit och hem är egentligen inte speciellt jobbigt så ska sluta med att klaga nu på stört. Är ivartfall glad över att den äntligen är färdig!

Nu ska jag slänga på en tvätt. Heepåååre!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback