come here piggy, piggy, piggy!

2009-11-02 | 23:52:47 | Allmänt



.. jag har kommit på mig själv på att vara fruktansvärt dum med att inte tänka det minsta på svininfluensan. Jag har hela tiden fram tills nu att dom bara blåst upp det så himla mycket, men nu när jag läst så mycket om att det har kommit flera fall i Uddevalla och här i Göteborgsområdet så blir jag allt lite skraj faktiskt, eller ja alltså skraj och skraj. Men jag har väl förstått att jag kanske ska ta och börja tänka egrann på det, ska ta och köpa handsprit och ha med i väskan osv. Så jäkla många saker man tar i varje dag som alla andra tallar på med. Dörrhandtag har jag alltid haft en liten fobi för, drar nästan alltid ner armen eller öppnar med armbågen om det bara är en dörr man trycker på. Vart sådann sålänge jag kan minnas.. Ska ivartfall börja tänka mer på smittrisken, hade ju varit synd att åka på det så att siA.

Och sedan om man ska vaccinera sig eller ej är en bra fråga, läst så mycket om hemska biverkningar...

Har jobbat för mamma i helgen i stallet som jag nämt, jäklar vad min kropp är mör, helt sick. Men att mocka 17 boxar två dagar i rad när man inte har mockat en ända box sedan i vintras så är det inte så konstigt. Skulle egentligen varit iväg och jobbat i stallet på torsdag då mamma skulle åkt iväg till norrland för jobbet men hon hade blivit dålig igår kväll så hon kom aldrig iväg så jag slipper. "slipper" och "slipper" pengar är aldrig fel. Och jobb finns det då inte gott om nu, men kan tänka mig att de kommer upp en del nu emot jultider. Då företag behöver vikarier för andras jul ledigheter and so on..

Var så skönt att komma hem till en varm och underbar älskling igårkväll då jag varit ute och jobbat hela dagen. Och att sova ensam var inte heller någon hit, i helgen blir det ännu en natt (ev. två) utan honom med då jag ska iväg på personalresa. Kan väl vara bra att få sakna varandra lite. Nog för att jag längtar efter han varje dag då han är på jobbet. (;  Har myst i soffan framför en ny Johan Falk film ikväll och nu så ska jag göra mig iordning för natten och sedan lägga mig och kolla på OTH då älsk sitter och spelar. Hepåååree!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback