äggywho.

2009-11-20 | 00:44:36 | Allmänt



Jag sitter här mitt i natten och tänker på .... ÄGG.
Ja alltså, jag är lite lustig när det gäller kokt ägg, eller lustig och lustig jag gillar helt enkelt inte äggulan när ägget är kokt. Min familj har alltid skrattat åt mig för att jag inte äter äggulan när ägget är kokt men när det är alla former av stekt så är det noll stress då går det ner fint som snus. (är inte fint som snus ett väldigt fult uttryck för övrigt?). Även Mats har lagt märke till min lustiga icke äta äggula av koktägg sak jag har för mig. Då vi äter koktägg till frukost på helgerna så äter jag först vitan som är överst och när jag kommer in till gulan så tar jag så fint ut gulan med skeden och langar över till älsk "Sååååå nu kan jag fortsätta äta mitt goda ägg".





Har ni några konstiga nojor för er när det gäller mat?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback