41 dagar....

2009-11-25 | 23:14:51 | Allmänt


Idag har jag som vanligt inte gjort speciellt mycket på dagen, hjärtat kom hem från jobbet och jag gjorde lite middag innan jag åkte in till stan och träffade Jasmine över en lång fika. Var verkligen inte igår vi sågs så det var behövligt, hoppas att vi får tummen ur röven och ses snart igen. Vi var faktiskt på fröken Olsson och fikade idag, har inte varit där på ett väldigt bra tag. Åt en god halloncheesecake och tog en kopp thé rabarber/grädde Yummi.. Funderar på att ge mig på och laga egen cheesecake någon dag, har aldrig testat på det själv men det kan väl inte vara så himla svårt?

Sen så är hela thailandsresan betald och klar nu, hur skönt och bra som hellst. Det är 41 dagar kvar tills vi åker, som jag längtar efter sol och värme.



Jag tror vi har en dunderfin utsikt ifrån vårat hotell, av bilderna att dömma så har vi det ivartfall. Sedan så bokade vi ju hotellrum med utsikt, någon tusenlapp dyrare men helt klart värt det. (: SÅÅÅ FINA SOLNEDGÅNGAR I JAG SETT THAILAND, jag blir helt till mig av bara tanken så himla vackert.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback