091122

2009-11-22 | 22:30:19 | Allmänt



Jösses vad jag är slut, i både huvud och kropp utan någon som hellst anledning okej kanske för mycket sömn? Igår så vart vi bara hemma och en sväng till Coop och handlade. Jag gick bort till Harrys Gatukök (YTTERLIGT GODA HAMURGARE!) och köpte middag på kvällskvisten och sedan kollade vi på film. Idag har regnet pissat ner exakt hela dagen, vi trotsade regnet och gick ut på en minipromenad i 30min innan jag ställde mig och lagade mat och efter det film. Nu sitter jag här nere i sovrummet och ska ta och duscha sedan ska jag slå på OTH nu har jag verkligen inte mycket kvar och ska börja fila på vad jag vill se igenom efter OTH. (;


Nu - DUSCHA!





Kommentarer
Madicken säger:

Hej på dig!

Allt bra..?

Ha en fin Måndag ;)

2009-11-23 | 14:54:44
Bloggadress: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback