091115

2009-11-15 | 19:21:00 | Allmänt



Nu är jag mätt och belåten, fruktansvärt mätt faktiskt. Slängde ihop middag för en stund sedan, vet inte vad man ska kalla det jag gjorde var typ en korvgryta eller ngt liknande. Ner gick det iaf, falukorv, cremefraich, tomatpuré sweet/chili sås och massa kryddor. Sedan rörde jag ner det i gnocchin (som jag för övrigt fått dille på, Gnocchi är sinnes gott.) och hällde på en burk majs. Kokade även broccoli och morötter till.. Inget fel på fantasin inte! Ska ta och lägga mig och läsa i en liten stund sedan ska jag börja göra mig iordning till bion. Är så mätt så att ligga ner en liten stund kan nog va en bra idé, det ska ju gå ner snacks i min mage sedan med (;

Resten utav städningen får vänta tills imorgon, det behövs dammsugas och dammas av lite bara. Golven ska moppas med, men som sagt tar det imorgon finns ingen ohrk till det just nu.

Heppåååre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback