091103

2009-11-03 | 14:32:08 | Allmänt


Idag borde jag egentligen gått upp i tid och åkt in till stan och bytt en topp jag köpte förra veckan, var och handlade lite smått då, minns inte om jag skrev det här i bloggen eller inte... men ivartfall så vart en knapp på en utav topparna trasig och har inte fått tummen ur röven och bytt den än imorgon får det bli. Ohrkar inte idag vädret utanför gör så att jag får olust på allt. Måste handlas  idag egentligen, men det får bli att köpa grädde och ägg på turren så jag iaf kan göra carbonara idag så handlingen får väntas med tills imorgon. Sorry kylskåpet, du får eka ett dygn till. 

Idag är det två dagar och två månader kvar tills vi åker iväg till Thailand i 4veckor. Jisses vad jag längtar, ska bli så himla skönt. Tiden kommer nog gå fort redan november ju, snart december och då är det jultider, december flyger alltid iväg tycker jag, sen nyår och POFF så vart det snart 5e januari. Nej nu får jag sluta skriva en massa babbel och gå upp och äta lite sen lunch, är fruktansvärt hungrig, rester från gårdagens hawaiigratäng YUMMI! Ska även sätta på en tvätt, dammsuga skulle behövas med..... sedan blir det ivartfall ett avsnitt av OTH.  :)  Hepååååreee!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback