ödet?

2009-05-11 | 15:54:54 | Allmänt


ÖDET BRÄNNE, ÖDET!

Jag tror på ödet, till en viss mån. Inte fullt ut, men att påtvinga sig saker, att styra allting själv leder inte för mig till något bra. Saker som bara sker, inget som är förväntat eller bestämmt, eller ens en tanke lagd på.. har utvecklas bra alltså motsattsen till att ha lagt ner en massa tid och tankar på att fixa att något man vill ska hända. Låt det bara komma helt enkelt, vissa kan, vissa kan inte. Jag kan, Bränne kan inte!            "kom nu ihåg att jag älskar dig"

..
annars är jag väldigt hungrig, hörde att det blir pizza idag. Fruktansvärt hungrig! och fruktansvärt trött, jag blir så trött av att göra inget alls. Idag är jag slapp! (som jag varit hela helgen).    Keri Hilson - return the favor har satt sig i mitt huvud idag såsom Timbaland har gjort. Det är inte alls tråkigt att bara gå och göra ingenting på dagarna. Jag lovar....
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback