Volbeat.

2009-03-08 | 18:25:51 | Allmänt


Dille, Dille, Dille har spelats mycket Volbeat ur mina högtalare dom senaste veckorna, sjukt bra!

Vilket jävla skitväder vi haft idag, slask, regn, snö, snöblandat osv. Fick ta in hästarna vid halv 3 eftersom dom stod och hängde och skakade, så insläppet är redan fixat för kvällen så att säga, ska ju ut och ge dom kvällsmat och sådär senare ivartfall blir runt 9 som vanligt. Har precis käkat middag, puh vad mätt jag är. Gjorde Plommonstek, gräddsås, potatis och sallad med massa god fetaost i, förbannat gott. ("Brukar" man inte ha stek på söndagar? eller är det jag som fått för mig det?) Har börjat att tvätta, och börjat städa, är så rastlös och då passar det perfekt att hålla på att dona här hemma, men snart ska jag nog ta och hopp ner i Jacuzzin, starta bastun och njuta en stund, hela kroppen värker så kan nog göra gott. Nåja, nu så ska jag byta tvätt i maskinen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback