vårdag!

2009-03-18 | 15:07:20 | Allmänt


Solen skiner, heeeelt underbart himmlen är nästn klarblå och det är vindstilla, jag kan verkligen inte klaga hoppas det här vädret håller i sig. Jag hade blivit överlycklig såfall, nåja man kan ju hoppas. Har precis kommit in ifrån stallet, har hunnit rida Morando jag borstade honom i ca. 1h och han är fortfarande grå kommer ta en evighet tills det försvinner. Nu ska jag ta och byta om till promenadkläder och så ska jag ta en härlig promenad i solen, ska ta och gå strandpromenaden njuta av hur fint man egentligen bor, muaaah.  Håller vädret i sig är det dax för årets första riktiga grillning snart och hur gott är inte det? FRUKTANSVÄRT GOTT! can´t wait.

Känns som om tiden bara rinner iväg just nu, om ca. 1,5 månad så flyttar mamma ut ur huset till Håkan, då kommer jag bo själv fram tills Juni. Syrran kommer komma upp med en hel del möbler från sig i maj, sedan kommer jag nog åka på smällen att få måla om allt som ska målas om eftersom hon fortfarande är i fullfart att koncentrera sig på skolan tills examen. Får ta en dag när hon kommer hem över en helg och gå och kolla ut färger, kan gissa att vi kommer tycka likadant som alltid, kommer nog bli kanoners. Vi har inte så himla mycket att bråka om när det gäller hur vi vill ha det.. Kan lova att färgerna mamma har valt på väggarna kommer försvinna snabbare än blixten när hon flyttar hahaha. Även så mycket av hennes möbler, men jag älskar henne även fast hennes dåliga smak det är en sak som är helt säkert ♥ Snart är det april med, alltså snart London weekend. Fasen vad tiden går fort, det är nästan läge att börja kolla biljetter och hotell till London weekenden med Jonna i Juni med vi ska ju på Brittans konsert där. Sommar snart, Hultan iår med så mycket som händer på så kort tid. Tur att jag är van att virra runt som en liten idiot. Funderar på hur jag ska göra med Midsommar med, har jobbat flera år irad... känns lite tråkigt när alla andra är ute och ringer och bara gapar om hur kul dom har, vill oxå! Funderar på att ta ledigt på midsommar om jag nu får den dagen. (hon brukar ge mig hela midsommar helgen så kan inte tänka mig annat än att hon gör det iår igen) Nåja det är iaf något jag måste börja tänka på ordentligt. Nej nu ska jag ta och slänga i mig något i magen, är tok hungrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback