Free Fallin´

2009-03-31 | 20:18:09 | Allmänt


Hejsan vänner!

Så va man hemma i uddevalla igen, meningen var att jag skulle varit hem i söndags men på något vänster blir det alltid att jag blir kvar 2-3 dagar extra haha (: Nåja, I lördags blev det en liten utgång på något jävla vänster hamnade vi på helt fel ställe och kan inte ens med att skriva var. Så värdelöst är det där ända + i kanten är att jag äntligen fick träffa Sara som jag knappt träffat sedan 8 i högstadiet och det var inte igår eller hur?  Hon var sig ivartfall lik, och tur va väl det. Söndagen blev väldigt slapp, sov mest bort hela dagen. Igår fick jag för första gången lyckats skrämma Bränne, hade gömt mig så fint i Mats förråd för ölen och skrek på Bränne när han öppnade dörren för att sticka in handen och ta två öl, muhahahahahhahaha (: Blev inte många knop gjorda igår heller, idag har jag varit hurtigare och vart ute och ridigt + städat en hel del i stallet, rensat bort lite gamla grejer, tagit bort vintertäcken som inte längre andvänds osv. Pappa kom och hämtade mig hos Mats och vi stannade och lunchade på TiAmo i stenungsund och jag sprang in och bokade tid hos frisören ÄNTLIGEN säger jag bara fick tid den 8e, Tack Malin som kan klämma in mig så snabbt!

Ikväll blir det väldigt lugnt, behöver egentligen tvätta lite, har en hel hög att ta hand om som bara ligger och stirrar på mig men det får jag lösa imorgon, upp tidigt och försöka komma igång med vardagen lite igen har nästan glömt hur den fungerar? Ska rida både Morando och Pistol och även försöka hinna få någon som kan köra mig till Munkedal så jag kan köpa torv och foder, mamma hade glömt göra det till mig när hon va där förra veckan det smartasset. Nej om man skulle kolla lite Greys kanske? (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback