tisdags fika med Jonna och Emelie.

2009-03-10 | 12:28:50 | Allmänt

Gdag vänner!

Vilken härlig morgon jag haft, solen va ju framme imorse så jag tog tillfället i akt och tog en promenad ner till torget och lite runt om, Tokbra! Nu har jag duschat och sitter i soffan framför tvn och ska snart gå till köket och fixa lite lunch, sedan ska jag börja fixa mig för att åka in till stan en sväng och träffa Jonna och Emelie om några timmar över en fika.. kan det bli bättre tisdagsmys? tveeek alltså.

Inatt va det ett soundtrack i en av mina drömmar, Uncle Kracker - Follow me var det haha är inte det lite sjukt? ser man för mycket på film och serier och så om de börjar komma med soundtrack i drömmarna? förövrigt var det en himla bra dröm, ouff!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback