sommar 09, längtar!

2009-03-26 | 12:04:01 | Allmänt


.. känner att det kommer bli en grymt bra sommar. Can´t wait!




Gdag vänner!

Ouff, jag är så sleten förskyld och trött och allmänt seg och nere. Inte okej, jag hatar att vara sånhär vill vara glad och må hundra! - Nåja man kan inte få allt hela tiden. Ska ta och gå ut i stallet så ska jag ut och rida, det är sol ute idag igen men bara +4 så lite kallt men bara att ta på sig ordentligt, blåser lite med så kommer vara kallt när jag rider förbi vänstra sidan av havet där det blåser som mest idag... funderar visserligen på att ta flaggvägen, har inte hunnit rida den med Morando än eftersom de vart så himla blött osv. men nu är det ju istortsätt upptorkat så kanske ska ta den turen? Fårse, nu ska jag iaf ut i vädret (:  Snart dax för turen ner till högås med, så himla mysig tur men den vill jag inte rida själv den är på tok för lång för att rida ensam man vill ju ha någon att tjöta med, eller så tar jag och ringer Jonna, hon är grym på att tjöta. Vi har kommit in i ett stadie där vi ringer varandra varje morgon? But why? hahaha.

CYA.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback