solsken + förskyldning.

2009-03-25 | 12:32:42 | Allmänt


Mah, idag är jag mindre snuvig iaf mindre rinnsnuvig men tät är jag fortfarande ja.. blöh! Har även halsont idag och rethostan började igår blir så trött på sånt här vill må hundra all the time. Nåja, sitter och gör verkligen ingenting just för tillfället pappa kommer och hämtar mig vid 2tiden så kör jag hem till Uddevalla.. Vad ska jag sysselsätta mig med sålänge? Blir en promenix upp t berget med Disa ivartfall sedan får jag se, solen skiner ju idag igen. När jag kommer hem så är det första jag ska göra hoppa i ridkläderna och ut och rida ska försöka få med mamma med, hon har inte ridigt på ett tag pga. svanskotan hon skadade men nu borde den va läkt enligt mig.

Bränne ringde förut och berättade att han va påväg för att gadda sig, tror ni jag blev avis eller? Är visserligen snart min tur att göra det med men nu nu nu nu nu nu nu vill jag, inte behöva vänta 3 veckor till men som tur är går tiden fort, den bara rinner iväg just nu vet inte vart den tar vägen riktigt.. ? Nej nu ska jag ut med Disa, hur fin är hon inte? min tjej.




CYA.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback