snö, snö, snö, snö

2009-03-02 | 16:26:54 | Allmänt


Idag när jag vaknade upp så kollade jag ut genom fönstret och till min stora förvåning va det återigen helt vitt ute, trots att de är plusgrader och snön hade försvunnit helt, va +10 här om dagen, våran började äntligen närma sig. Det faller fortfarande stora tunga flingor från himlen, tack vare underkylan i marken så ligget snön kvar. Kan inte bestämma mig om jag tycker om det eller inte, jag får väl nöja mig med att det inte är slask... än.

Har bara varit ute en snabbis idag mår inte helt okej, näsan är fortfarande snuvig och är trött och almänt sleten, men har ändå en hyperenergi som jag inte vet vart jag ska göra med. Ska snart ta mig ut i stallet igen och rida min häst behöver komma ut och jag med. På onsdag tänkte jag hinna träna, imorgon hinner jag inte då jag har en upptagen dag till max. Nej nu ska jag fixa och dona lite innan jag går ut i stallet, ska nog ta och ringa Jonna en snabbis och se hur det går för henne nere i helsingborg, när hon ringde igår ville hon att jag skulle söka samma jobb, eftersom Helena behövde två och inte en, jag funderade på saken, men sen kom jag på mig själv med att jag har redan jobb, tusan oxå. Update ikväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback