snacka om att man får tiden till att gå..

2009-03-19 | 00:14:44 | Allmänt


.. Just nu känner jag mig sådär superduktig. (om man bortser från vad klockan är, för hade jag sovit hade jag varit ännu duktigare) Har verkligen fått gjort sååå mycket idag och hela jag har varit igång nästan hela dagen och det med ett stort leende på läpparna, jag mår 110% och fasen vad skönt det är att känna så.

Pratat med Theresia idag (faster) om att jag snart måste ta och komma och hälsa på släkten på Åland. Sedan pratade jag med Tonje förra veckan om att jag snart måste komma till Norge och hälsa på, hon fyller 20 i April, Marina har kommit hem ifrån GranCanaria, Caroline da? inte ens hört av henne på ett tag.. Kristel är väl i militären fortfarande tror jag "/ Nåja, vissa av dom sticker ivartfall och säsongar på Mallis snart så jag bara måste ta mig tid för mina underbara norskatjejer! tycker om er ♥.  Hur fasen ska jag hinna med allt? Kan jag inte få bli delad på två hur bra hade inte det varit? (:  Hade jag kunnat vara på två ställen samtidigt. Slippa alla måsten med ena delen... Nåja önsketänkande som aldrig kommer slå in så lika bra att slå bort den tanken dirr.  påtal om ingenting så har drömt jätte konstigt det senaste, haha inte mardömmar utan bara helt wierd saker. Typ mjöl? menar mjöl? hur fan kan jag ens komma in på en dröm som handlar om mjöl? hahahaha. Man kan drömma sådanna skumma saker ibland så det är helt galet. Drömmer ni ofta?

Nej nu ska jag ta och hoppa in i duschen sedan ska jag sova, imorgon är det upp tidigt igen. (om man nu kan kalla 9tiden tidigt?) Nattinuffsan allihopa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback