samlag, sex, knulla, nuppa....

2009-03-19 | 16:04:56 | Allmänt


vad säger man egentligen? har det olika meningar för er?

Det har det fasiken för mig, jag har hamnat i den här diskussionen med flera personer dom senaste dagarna om vad man egentligen säger och i vilka tillfällen. Dom flesta tycker knulla låter så rått och groteskt, visserligen.. men då går jag emot och säger knulla är knulla? att ha sex är inte samma grej (i mina ögon) knulla, det är inget vackert ord men jag ser det som en helt annan grej än att ha sex med någon, sex låter mer betydelsefullt i mina öron. Knulla innebär för mig att man bara gört, inget kel, inget gos, inga följder, inga måsten typ som ett one night stand.. (kanske inte i alla tillfällen visst kan man knulla med lite mer känslor inblandade med, men ni förstår grejen.. lite mer rått och ofint.) sex är kel och gos and so on.  Sedan säger Jonna ordet nuppa? Nuppa? Hon förklarar det som gulligt, men naah jag vet inte jag ass.. Sedan ordet samlag vet jag inte om det finns några utom barnmorskor, doktorer osv. som andvänder nu förtiden? Det låter ivartfall så sekretess belagt...  Sen har vi ju alla olika namn för analsex, ta den i prutten, 2an, klättra upp ett steg osv. folk har så himla delade meningar om denna typ av sex. Vissa tycker det är helt okej, vissa älskar det, andra vill testa, andra har testat men gör inte om det, andra kan aldrig tänka sig, vissa blir förbannade om partnen ens drar upp ämnet.. ?  Jag kan verkligen skriva en hel roman om detta ämnet, S E X. men det ska jag inte ens börja med..

Jag va bara tvungen att få ut det här ur mitt system, hahaha flå´t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback