pepptalk...

2009-03-25 | 21:29:00 | Allmänt


.. är vad jag hade behövt precis nu. När jag kom hem förut så tog det inte långa stunden innan gammal skit rivdes upp p.g.a ett brev som pappa hade fått hem i brevlådan, jag blir så trött och frustrerad och känner bara för att lägga mig ner och dö ett tag och sedan återuppstå när allting är över. Eller iaf komma ifrån och slippa tänka på det, gömma mig någonstans. Har en stark tanke på att ta och hälsa på syster ett tag, eller någon annan som kan ta sig ann mig haha (:

Nåja, tog världens härligaste ridtur förut så himla härligt, dunderbra väder. Imorgon ska det dock inte vara lika bra enligt vädret men ut på en tur ska jag ivartfall på morgonen sedan så ska jag försöka planera om hur jag ska göra. Återstår och se hur det blir. Känner för att träffa Jonna, kanske kan gömma mig hos henne ett tag? Lockande.


ååh allt va så bra fram tills idag, mådde hundra och pang. TÅL INTE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback