not this time..

2009-03-05 | 12:42:42 | Allmänt


Ouff jag har sovit helt galet skönt inatt, och sov länge, Li hade lite trottsålder och började först messa mig kl 07.52 på morgonen (SOM OM JAG SKULLE VA VAKEN DÅ LI?) hahaha sedan så ringde hon 2-3 ggr så tillslut fick jag inse att jag kommer inte kunna sova mera, och då va väl klockan halv 11 eller ngt liknande. Ringde och tjötade med Jonna, Nihn och Bränne till min stora förvåning så va Jonna hemma i Gråbo igen och jag blev överlycklig, YESMAN!

Nej nu ska jag ta och fixa mig lite, hade tänkt att träna men hinner inte det nej. Nåja, jag är inte helt frisk ivartfall så kanske lika bra, har några val att bestämma mig över gällande imorgon med, suck.



Kommentarer
Li säger:

haha sorry älskling ^^

2009-03-05 | 20:36:22
Bloggadress: http://bodypusher,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback