luftenshjältar.

2009-03-14 | 08:06:52 | Allmänt


vad gör jag vaken kl 8 på en lördags morgon? Jo läget va så att Mats ringer kl 05:48 och så la man nyss på. INTE OKEJ, INTE OKEJ!  tötar i lite över 2h vid den här tiden, kan ju undra hur vi lyckades? tur att jag ska upp om ca. 1-2h och åka till Mats vid 11. Mycket sömn för min del, eller inte va hemma vid 3 tiden inatt då vi hämtade Linnea och Jenny på GG, så hem kom jag inte tidigt hjälpte inte att jag började kolla på en film som gick på 4an och hann sova i typ 1.5h innan folk ringer och väcker en, nåja jag vet rätt säkert att jag kommer gå och lägga mig i någon timma när jag kommer fram. Annars kommer jag aldrig palla trycket imorgon, sömn är ett måste. Nej nu ska jag testa somna om, om inte så hoppar jag in i duschen och ringer kev vid 9 och går över dit eller ngt? Time will tell.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback