lång sovmorgon...

2009-03-09 | 14:42:22 | Allmänt


..sa ju att jag skulle sova länge, länge blev till kl 13. helt galet, men somnade väldigt, väldigt sent + att jag fick ett nattsamtal vid 4 tiden, va lite roande att höra allt babbel han hade att säga faktiskt haha Nåja, pratade en lång stund och tog en lång stund att somna efter det. Men fick sova ut på morgonen och det va hur bra som hellst så nu är jag fit for fight (eller tja, nästan iaf). Har tryckt i mig lite mat och ska ut i stallet och mocka, sedan ska jag nog ta och bege mig till stenungsund faktiskt. Får se hur det blir, men känns som om det kommer bli så iaf. Nej nu ska jag ut till pollarna, kela lite med Morando och Pistol i hagen innan jag mockar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback