John fucking Blund..

2009-03-26 | 23:35:08 | Allmänt


... tycker inte om mig. Jag behöver sova varför är jag inte trött? Ligger ivartfall i sängen nu, jätte längesedan jag tog med datorn hit men tänkte kolla lite serier på den och somna till, iaf försöka somna till. Skapade ju en ny regel som löd ingen tv eller dator i sovrummet, lyckats hålla den rätt bra fram tills nu då jag bärde med datorn, nåja något återfall måste man väl få ha? Det är rena stormen ute och det snöar jätte jätte små flingor imorgon skulle det vara minusgrader och snö enligt vädret.... Har lovat att jobba som sagt och bestämmt att jag ska upp innan 8, jag kommer vara som en zombie helt klart det är ingen tvekan om saken, att ta sig upp på morgonen är verkligen inte min grej, jag vill hellst bara ligga kvar och gosa ner mig i värmen som man byggt upp under natten.. ouff!

Planerar att vara klar med stallet imorgon runt 1 tiden, och ta buss/tåg in till stan vid 2-3 tiden. Men svårt att planera när jag inte vet hur hästarna har betett sig under natten, dom har väll rört runt som fasen bara för att så de tar dubbelt så lång tid, nåja det kommer jag märka imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback