get get down.. a ´la magaluf.

2009-03-17 | 23:08:17 | Allmänt


Fasen vad jag har haft magaluf i tankarna idag, jag saknar alla så enormt och jag bara måste få tid att åka ner i sommar. Magaluf folk vet hur man gör, bra kÅd.. Varje gång jag tänker tillbaka på dom 4 tokvilda veckorna så gör jag det med ett leende, hade så fruktansvärt kul.. men hur mycket skada det tar på kroppen ska vi inte ens gå in på.

två låtar a ´la magaluf!





jag är toktrött, men inte sovtrött så himla jobbigt varför är jag alltid sådann? Önskar jag alltid kunde somna på två röda så superhärligt som i lördags natt, ouff dirr jag slutade frysa så somnade jag som en jäkla stock. Just nu ligger jag och har ont i halsen, knarkar lite halstabletter och kollar lite på tvn men verkligen inget vettigt så får väl slå på en film eller lite serier, hellst hade jag dock gärna bara sovit... men det kan jag väl glömma antar jag. Idag ska jag dock ställa klockan på 08.30 och komma upp och rida och få gjort dagen, har inte gjort direkt vettiga saker dom senaste dagarna, och träningen måste jag börja sätta igång med igen. muähhh.. 



                             The more I have to change I just stay the same.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback