Facebook dumheter..

2009-03-26 | 15:59:16 | Allmänt


... ja dom flesta hänger väl på Facebook? Nåja, ni vet dom bilderna folk har lagt ut ett tag med olika figurer osv. med olika personligheter så taggar man ens vänner? Blev precis taggad som "Daddy´s Girl" av Fredrik, de va ju otippat, hahaha blev inte ens förvånad dom säger det för jämnan, dock är det inte lika illa som det låter enligt mig, men folk ser väl på saker ur andra vinklar. Men jag är inte den ända i min krets som är lite bortskämd...

Nåja, idag fick jag världens skönaste ridtur. Gosh, red ett bra tag på stranden red lite volter och så.. Mamma följde med ut en sväng hon med, korsitaket. Jag blev helt ärligt chockad när hon sa de utan att jag frågade om hon skulle med. Jag tar för givet att jag får ett nej till svar nu för tiden så jag frågar knappt längre men nu när det börjar bli bättre väder så vill hon gärna med ut, men när det är sämre så passar det inte. Nu ska jag strax börja tänka på refrängen.



Morando <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback