dubbelt spel.. ?

2009-03-17 | 21:17:12 | Allmänt


Muhä, fan att min bluetooth fortfarande har epanfall, annars hade ni fått se en häst som är meningen att han ska vara brunsvart, nästintill svart som nu när jag släppte in honom var grå med lite mörka fläckar. Pistol va inte så dålig han heller, men Morando va helt sinnes sketen fick borstat av det värsta ivartfall.. Nu är jag helt dammig av allt som flög av så ska hoppa in i duschen sedan så ska jag kasta mig framför en film och bara mysa ner mig. Om ni undrar varför uppdateringen varit så sinnes dålig är det för att jag stannade hos Mats fram tills idag, alltid trevligt. Eeeeeeh, go störd! Vi va ju som sagt ute i lördags, och på söndagen mådde jag inte helt okej. Gjorde till en början, sedan på eftermiddagen så smög illamåendet på mig och sen va jag körd. Hatar när den kommer smygandes sådär på dagen så mår man skit på kvällen, det är inte okej... hade ivartfall en jätte trevlig kväll i lördags med allihopa tack ska ni ha, ni är guld hela högen tycker om er ♥

Nej duscha va det ja, DHW på tvn med, svårt att slita sig, men att sitta dammig är inte speciellt trevligt eller hur? tänkte ta och slänga in lite bilder sen om internet tillåter, det är helt tvärt emot mig ibland och speciellt ikväll, antar att det tycker att jag ska sova. NEJ DUSCHEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback