Don´t like the backseat, gotta be first.

2009-03-13 | 20:41:36 | Allmänt


Hejsan vänner!

sitter och fortfarande är tokmärr efter maten och väntar på Kevin, han borde vara här snart eller ngt har inte pratat med honom på ett bra tag, men han borde ju ha åkt ivartfall. Spelat in ett klipp på min plastsyster Linéa när hon skrattar, hennes skratt är så hiiiimla härligt 8 år och kanon söt låter som en ekorre på E eller ngt haha hur härligt som hellst ivartfall, Så funkar fortfarande inte bluetoothen såklart! Det var väl givet? har Mando Diao - dance with somebody på hjärnan, helt sinnes jobbigt, går verkligen och sjunger åh nynnar om vartannat mest hela tiden.

I'm falling in love with your favourite song
I'm gonna sing it all night long
I'm gonna dance with somebody
Dance with somebody
Dance, dance, dance

I'm gonna dance with somebody

When you're all alone
We become your home
We're the music, we're the music
When your love's away
And you feel betrayed
We're the music, sweet music

Nej nu ska jag gå ut i snön och släppa in hästarna så har jag det gjort, slipper jag gå ut mitt i en film sen (som alltid) Nåja. hoppas ni får en kanon bra fredagskväll allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback