CK - Finaste

2009-03-19 | 16:31:13 | Allmänt


hur längesedan va de inte man hörde CK då? Gosh.


Gud ska veta - Finaste
Att jag letat - Finaste
Efter nån som - Finaste
Är en sån som - Finaste
Lever livet - Finaste
Håller drivet - Finaste
Hela färden - Finaste
Du är världens - Finaste

Nu finns ingen återvändo stunden är kommen
Det är du o ja ett dansgolv o så självklart bästa sången
Denna gången gäller allt varför hålla tillbaka?
Här finns ingenting att hämta för den sparsmakta
Så jag klämmer till direkt med en fräck piruett
O hela golvet stannar undrar vad de nyss har sett
Ja tittar sen mot dig och hoppas på att jag haft rätt
Att jag har träffat på en dam med lika lite sunt vett
O du bara står där o gapar o ja bevakar
Tänker " Snälla låt henne va biten ja saknar"
O då så vaknar du till å
Från att ha varit totalt blixtstill så
Kastar du dig ut i en vild cocaratcha
Ah yes ja visste väl att vi skulle matcha
Är två fria själar på en o samma plats
nu gäller de va med så jag tar snabbt sats
O slänger mig in i den rytmiska extasen
Detta kan mycket mycket väl vara första fasen
För någonting oh so wonderful
Så snälla låt de gå för allas skull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback