bodyart <3

2009-03-06 | 15:40:36 | Allmänt


Har jag inte pratat om mina tatueringar? nåja, hittade precis en bild på min senaste när den va nygjord (gladdigt och mysigt, right?). I april så kommer det fyllas ut med på ryggen. Jag kommer bli så snygg! - Can´t wait.

Innebörden med denna gaddningen nedan? Pistol Pete (amrikanskt uttal) är en utav mina hästar som mamma kom hem med ifrån USA som en överaskning, tänkt er att eran mamma/pappa bara kommer in helt plötsligt och tvingar med dig ut i skit vädret för det är en sak man ska kolla på, efter mycket gnäll så följer jag med ut. Och in på stallplan kommer en stor lastbil med contrainar på, shoff så ser jag den finaste skäcken jag någonsin skådat. Och ni kan väl kanske klura ut restan, annars blir det till en snyfthistoria för min del, jag kan inte beskriva den känslan som jag hade där. Herregud, mamma är världens bästa mamma ♥   Hästskon står för lycka, men det kunde ni kanske lista ut. Det är min kusin som har målat och gaddat och han är även den jag gett fria händer på min 4e gaddining som jag ska göra i April, jag ger han vad jag är ute efter och han målar, han blir bara duktigare och duktigare Leif. Nu har klockan sprungit iväg och jag måste strax börja gå mot bussen så jag hinner med tåget ifrån stationen. Hoppas ni alla får en kanon helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback