sol, vind och vatten..

2009-06-25 | 01:16:14 | Allmänt


Jag har planerat att sola imorgon, hoppas det är lika underbart väder som det vart idag. Nu är jag trött på att vara blek, jag brukar aldrig vara blek. Brukar inte hinna bli blek vad hände? (blek är väl att ta i, men inte Keelabrun som jag brukar vara!) Nåväl, det har ivartfall hänt och jag gillar det inte och när jag är ledig så ska jag ta vara på solen tänkte jag. Upp i tid och åka och försöka hitta en ny bikini, sedan så är det stranden som gäller, ev. åka till någon sjö. Åhåå, rostbiff och potatissallad imorn som lunch? eh ah det är väl givet? Nej om man skulle ta och styra sig lite åt sängen kanske, John Blund kallar verkligen nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback