tipp tapp, tipp tapp

2009-06-15 | 22:11:47 | Allmänt


guuuuuuuud vilken härlig ridtur vi har tagit oss, vi va ute i ca 2h. hur härligt väder som hellst. Massa, massa, massa, massa, massa skratt - vilket jag behövde! Sedan käkade vi egrann kvällsmat och nu ligger vi alla helt utslagna på sofforna, jag vill verkligen bara gå och lägga mig men känner mig själv för bra och ingen idé att ligga där och vrida och vända sig hela jävla natten..  Funderar starkt på att låna Rex och gå ut på en kvällspromenad en sväng. (närmare bestämmt en slinga på 8km) men frågan är om jag verkligen ohrkar. Men bättre att komma ut än att sitta hemma. Det är livat på vissa ställen med, funderar på om jag kanske kanske kanske kanske kan ohrka att hoppa in i duschen och fixa mig lite och sticka med, inte för att jag har en sån jätte lust egentligen men det är värt att överväga lite?




Ibland kan man ju undra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback