"stolpe med mansslem på ytterlampan"

2009-06-15 | 16:08:54 | Allmänt


.. hahaha vad jag skrattade! En kollega läste heeeeeeeeelt fel på en lapp, där det stod på norska. Hon fick det till meningen ovan. Jag hade läst lappen innan och när Tina bara fick ur sig "stolpe med mansslem på ytterlampan" så brast jag ut i ett hejdlöst garv (nästan så jag trillade av stolen garv), gick inte att hålla tillbaka även fast jag satt med en kund i telefonen som tur va de en kille i 26års åldern som hade lite humor, så jag behövde inte förklara mig speciellt mycket. Tina var tvungen att lämna kontoret för att jag skulle kunna koncentrera mig igen, kan tänka att hon kommer få höra det här i evigheter. Dom flesta har blivit infomerade om den lilla meningen redan och den sprider sig såklart som pesten, våra vaktmästare är eliter på att snacka. Dagen har väldigt konstigt nog gått fruktansvärt fort änsålänge, haft fruktansvärt mycket att göra på jobbet idag kan vara en anledning, dock varit mest på kontoret, svarat på oändligt med mail(mestadels engelska, är dom på hugget idag eller?) och gjort sinnes med bokningar och telefonen har ringt i ett.¨

Kom precis hem, mötte Freddie på vägen han va ute och sprang, så jävla hurtigt! Syrran slutar snart jobba så ska vi väl ut och rida när hon kommit hem, göra lite middag först kanske hörde att någon va sugen på grillat, Freddie hörde nog de med så antar de blir grillat. Men det återstår det att se, han är och handlar nu ivartfall. Nåväl..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback