som att ta en vodkashot precis innan man går in i en poliskontroll.

2009-06-20 | 19:17:05 | Allmänt


att det kan ta sån jävla tid att styra till sig. Jag mår fortfarande skit dåligt, och det dyket upp fler och fler bilder på face med - hemskt! Jag hatar när man vaknar och bakfyllan tar en evighet på sig att smyga sig fram, inte så konstigt att jag mår dåligt med den mängden alkohol jag fick i mig igår. (Ångest, Ångest, Ångest) Vad hände lixom? Kalinskiiiiiiiii (Carolina) och jag bara körde och uppenbarlien blev det lite lite för mycket, hon mådde dock hundra gånger bättre än mig idag, ändå va de hon som blåste över 2promille igår vid 8 tiden. hum..  (;

Jag och Raz va sinnes fräscha imorse? Ah fast nä. Jag va blekare än ett A4a papper enligt folket inte så konstigt med tankte på hur jag började må, vill inte ens kolla mig själv i spegeln nu heller trots att jag är duschad två ggr och borstat tänderna säkert 100!  halsen är helt fuckad med låter som en rostig ... något. låter inte helt okej ivartfall. Tänkte jag skulle försöka hitta min sladd t kamran, men grattis säger jag nog till mig själv. Sedan så var det tal om utgång idag, vilket jag förmodligen inte är med på idag så som jag mår just nu, natten är ung jag kanske kanske kanske hinner styra upp mig själv. Bränne är hos Li, vilket gör att jag har ett bra par timmar kvar att bestämma mig på.. Om man kanske skulle försöka få i sig lite mat, lyckades få i mig pynkelite av en köttbullemacka imorse mer än så har jag inte fått i mig.




Ja ni ser ju bilden från imorse, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt mig själv! (kanske något av det jag gör?) HAHAHAHAHAHAAHA.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback