rubrik

2009-06-18 | 18:59:06 | Allmänt


ah men precis. Är så jäkla trött, är verkligen helt slut i både kropp och själ. Tänkte försöka komma i säng tidigt idag och förhoppningsvis med att lyckas somna på köpet. Vi åker väl runt 9-10 tiden imorgon til grebbestad.. Vi ska stanna påvägen och handla mat osv med. antar de blir på torp eller ngt liknande? Nåväl.. Jag behöver ivartfall få sova innan jag åker iväg annars kommer jag vara helt körd (trött, gnällig, and so on!). Är mega hungrig med, måste ohrka göra mat snart innan jag slocknar. Blir till att göra mat och slänga på en film sedan är min kväll slut och tänker inte röra en fena mer än nödvändigt. Fick ett fruktansvärt sug efter herrljunga päroncider och gräddfils lantchips inatt så de var jag såklart tvungen att köpa med mig hem så jag ska mumsa på det ikväll, en kexchocklad åkte med i korgen oxå. Nej om man skulle börja med maten då kanske.. - suck!

ÅhååhååååååååHHH, måste ju ta och komma på vad jag ska ha med mig till Grebbestad med. Alltså packa en liten väska. Helvete jag ohrkar inte.. Vad ska det vara för väder? Vad ska jag ha på mig?  Vilka jävla problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback