mörker + skog + rådjur + skrajhäst + skrajkeela = en himla röra?

2009-06-17 | 00:14:24 | Allmänt


Har precis kommit in ifrån stallet, slutade jobba vid 22 stack upp till mamma och Håkan och tjötade lite sedan så hem snabbt som attans och gick ut och tog in Preme och tog en sväng på honom, dumt nog vågade jag mig in i skogen... tänkte väl inte riktigt innan jag gick in där, finns ju massa hemska djur om kvällarna (vi är båda två lite smått paranoida. jag och hästen alltså!) och sedan så är väl inte jag seciellt glad i att vara ensam i mörker, när det sedan börjar prassla och knaka som fan framför oss så blev både jag och hästen helt stela och vi vände snabbt tillbaka... hahaha! Höll mig till vägen resten av ridturen.

första 3h på jobbet verkligen flög iväg idag, vid 6 kollade jag på klockan för första gången och blev helt paff. Känndes inte som jag varit där i mer än 50min. Sista timmarna va sådär halvsega, fanns inte speciellt mycket att göra ringde lite och några kunder. Våran dator blablabla har haft vårat nät nerstängdt i 2h vilket innebär att vi inte kunnat ta emot mail eller besvara mail vilket gjorde att det fanns mindre att göra + att vi va 3 stycken när vi vanligtvis brukar vara 2. Är nu ledig fram tills på söndag då jag jobbar kväll. Har försökt att föra över massa bilder via bluetooth men datorn och mobilen har nog gaddat ihop sig och vägrar sammarbeta med mig så jag har inte lyckats.. "/   Jaja. BlaBla. Nåväl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback