OuzoTajMMMMM!?

2009-07-13 | 00:24:03 | Allmänt


Här sitter jag och Li och skrattar åt Bränne som är sämst på finns-i-sjön, han kom på den briljanta idén att den som förlorade skulle dricka Ouzo shots, (undra om han va lite självsäker och trodde att han verkligen skulle spöa mig hårt när han kommer med en sån idé?) alltså så många som skillnaden mellan paren var. Det var jag vs. bränne och såklart är jag den som vann, varje gång. Första gången fick han dricka 5, andra gången fick han dricka 3 och likadannt tredje gången. Alltså 11 shots. Nu är han lagom glad, han är en sån jävla dålig förlorare så det är helt sinnes.. Nåväl, många goa skratt denna kväll!

Känner mig måttligt stressad, redan. På tisdag bär det av till Åland för släktträff osv. ska bli himla kul. Men jobbar kväll imorgon, sedan åker jag direkt från jobbet hem till Mats vilket jag hellst vill ska vara nu.. men nä, får vänta tills ca, 21.30 imorgon innan det sker att jag är där. Ska hinna packa någonstans på vägen, det får bli tisdag morgon typ?

Saknar min gosegos...




Nej nu ska vi sova här tror jag, trött som aldrig förr typ.
CYA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback