Barnvakt åt brorsdöttrarna..

2009-01-29 | 21:04:43 | Allmänt


.. såhär på en torsdagskväll är ju hur tokmysigt som hellst. Bror kom och lämnade av dom här runt 6 tiden, dom skulle ut och käka middag och så. Så ska ha dom till imorgon förmiddag. Ingen skola eller dagis imorgon så vi ska ut i stallet på morgonen innan jag ska till Stenungsund. Vi sitter just nu nerkrypna i soffan alla 3 och kollar på Micke och Molle så himla underbar film snart slut så ska ungarna i säng, dom är redan klara för natten..  - Man blir aldrig för stor får Disney btw.


Var som sagt ute i stallet förut, tog en snabb sväng på Morando i skogen och släppte honom senare i paddocken, markarbetade lite och lät honom sedan få springa av sig egrann, och om han sprang och OM han rullade sig, sisådär fem gånger, så gissa om han är sandig nu? Ska borsta av allt när vi släpper in dom så han blir fin igen.



Nej nu ska jag plocka ner lite saker i en väska som jag ska ha med mig imorgon, hoppas att jag kommer se ut lite så som jag tänkt mig iaf men de tror jag allt jag kommer göra, Li har hjälpt mig lite på traven med ett par saker ifrån hennes jobb som jag får imorgon av Bränne och två arbetskamrater till honom kommer upp för förfest och ev. Raz med innan vi drar till Emma. Så jäkla surt att inte Li kan följa med eftersom hon slutar runt tio och börjar tidigt på morgonen på lördagen. Men nästa gång.. Jag fyller ju trotsallt snart år och då ska det firas såklart!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback