090101

2009-01-01 | 14:46:11 | Allmänt


God dag vänner!

Första dagen på nya året idag, härligt. Jag och mina nya möjligheter.
Gårdagen va ändå rätt trevlig, men det var mer som en vanlig kväll med en del av gänget än nyårsafton, ända skillnanden va raketerna och hattarna, och självklart att Lext va så himla full (som han alltid är på nyår!) men ja, det va iaf helt okej. Jag hade ju inga förhoppningar och jag är fortfarande grinig över att vi inte åkte till sälen..Men allihopa tack för kvällen! Coffe kan ju ta och tänka över vad han gjorde igår kväll dock, jävligt shysst.. ska komma ihåg det till när jag ska hämta dig mitt i natten någonsans + några fler ska då göra exakt samma grej som du gjorde mot mig och angelica inatt! och Tack Putte och Kine för att ni va så snälla och körde hem oss, mega snällt verkligen.


Jag har ont i baksidan av låret, knät och framföralt rumpan, och med all rätt antar jag. (Sa ju att det skulle kännas idag!) Jag gjorde en snygg ramling/spagat när jag skulle ut genom mannes dörr till dom som rökte, han har en matta som tillsammans med kylan va glidhal och både jag och mattan åkte typ 3 meter. Ja men ibland får man väl lov att bjuda på sig själv? hahaha, kan tänka mig hur roligt det såg ut. Tilda, Raz, Angelica, Manne och Malin var det som fick bevittna detta.. Och grädde på moset så fick jag ett helt glas vin över min rygg av Lext när jag ramlade. Go snäll..

Senare på kvällen så kom Jens, Marco, Putte och hans bror hem och sådär, helt plötlisgt skulle dom bada jacuzzi och frågade om vi skulle med. Angelica svarade badar hon badar jag och pekade på mig, sagt och gjort uppenbarligen.. Låg i sängen och pratade lite med Raz när dom bara drar tag i mig och ska ha i mig. Tar tag i Raz och klamrar mig fast och dom får med honom ner på golvet och ända ut till hallen nästan när lyckas han komma ur mitt klamrande och Bränne hjälpte sedan till att dra mig in i badrumet och sedan tog dom 3 stycken och kastade i mig med alla kläder på, inklusive Mannes tröja jag hade lånat för att jag frös så fruktansvärt. Jaha ja, de va bara att garva åt saken. Blev lite av ett krig ett tag, lösögonfransar flög, sminket rann och ja herregud. Sedan kommer manne och häller en hel flaska med grenadine på oss. Go shysst!


 

Jag fick iaf vara med folk jag tycker om vid 12 slaget, och jag är nöjd! Tycker om er så himla mycket. <3
btw, Tilda.. höll sig Lext vaken t 12 slaget? ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback