Zombie.

2009-02-18 | 08:14:35 | Allmänt


.. Jag frågar igen, vad är hemligheten bakom piggheten hos er morgon människor? Har varit vaken i nästan 30 min och mina ögonlock är fortfarande blytunga trotts jag har duschat, tillochmed vred kranen till kallt för någon sek.. USCH!

Ska strax iväg, direkt jag kommer hem igen ska jag lägga mig och sova i någon timme innan jag ska börja jobba. Känns bra att jobba igen, dock så vill jag ha lite tid för en annan grej jag har på gång nu, men det får jag helt enkelt klara iaf menar, allt kan inte gå på mina villkor? Nej nu ska jag strax åka och måste hinna slänga i mig lite frukost så jag står mig en stund! Update senare idag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback