värdelös..

2009-02-19 | 11:30:20 | Allmänt

.. så jag känner mig idag.

Igår bröt folk ihop, idag bryter jag ihop. Helvetes natt och ännu mera helvetes morgon!
En sån där våg av tårar flödar över mig, jag kan knappt sluta grina och det är så frustrerande. Hate it! Det är verkligen för allt och ingenting  det samlats så mycket i mitt huvud under det senaste så jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt. Önskar att jag inte vore en sån oändlig sympatimänniska, för de är något jag verkligen är. Mår någon av mina nära och kära dåligt, så mår jag minst lika dåligt. Är någon ledsen, är jag minst lika ledsen osv. Är alltid den som försöker vara stark när andra mår dåligt, men ibland så rivs den muren ner. Nu ska jag springa ut i stallet och spendera min dag där, ska ta ut Morando på en långtur nu, sedan ska jag försöka hinna rida Pistol med.

Petra kommer förmodligen ikväll, jag hoppas verkligen. I need u big sis

Kommentarer
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Svar: Tyra och Polly tackar för grattishälsningen :D Hihi

2009-02-19 | 14:09:35
Bloggadress: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback