Ibland så har man helt enkelt inte tid...

2009-02-23 | 22:14:27 | Allmänt


Måste bara börja med att säga förlåt för den oändligt dåliga updaten den här helgen, som ni säkert förstår så har jag haft en hel del att göra och helt enkelt inte haft tid att göra någon update.

... hade precis suttit och skrivit en halv roman om helgen. Då jag sparar som utkast så försvinner hela skiten, jaha ja så typiskt. Nu ohrkar jag verkligen inte skriva om. Kortfattat så har jag haft en väldigt trevlig helg! Har fått träffa massa vänner som jag tycker så hemskt mycket om och varit på bio och gbg horseshow. Vänner jag hunnit träffa i helgen är Jonna, Bränne, Nihn, Ante, Manne och Raz och fasen vad ni ska veta att jag tycker om er  ♥


Åkte hem ifrån Gråbo idag, kom hem så sent ifrån gbg horseshow igår så ohrkade inte sätta mig på en buss hem, utan vi kollade en film och somnade vid halv 11 ungefär, gick ju upp 6 på morran så inte alls konstigt att båda va helt slut. toksomnade direkt jag intog sovpositionen. Vaknade, käkade frukost, tjötade skit och sedan så drog vi till Jonnas stall, så mysigt och litet stall dom har där alltså. Tog senare bussen hem och första jag gjorde va att gå raka vägen ut i stallet och tog in Morando och gav han så mycket kärlek jag bara kunde, har saknat hästarna mina mega mycket i helgen. Har under kvällen gjort absolut ingenting, är jätte trött så ska nog ta och sova tänkte gå upp tidigt imorgon, rida och sedan börjar mitt nyttigare och hälsosammare liv imorgon. Ska börja träna tillsammans med Li (som förövrigt kommer ta död på mig), hon får helt enkelt bli min personliga tränare, har gymkort på sportlife men de har legat och dammat alldeles för länge men imorgon så är det dax igen. Nej, jätte tråkigt inlägg, utan bilder. Jag är jätte trött och borde ta tillfället i akt och sova innan trötthetern försvinner. Imorgon lovar jag att de blir update. Nattinuffsan allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback