Smörgåstårtebjudning kl 17.00

2009-02-07 | 12:21:41 | Allmänt


.. hur gott låter de inte? Och ni ska bara veta hur gott det verkligen är, vi gör dom godaste utan tvekan.
Inte fått sova allt för många timmar inatt, sedan kom Petra och Freddie kl 07. imorse och slängde in massa grejer i min del av huset så vaknade såklart, sedan började Rex och Disa att gny osv. så vaknade gjorde jag med vägrade låta mig själv gå upp så somnade om runt 8 och vaknade igen vid 9 och drog mig till nästan 10. Har varit ute i stallet i ett par timmar och ätit frukost tillsammans allihopa, kanon mysigt. Ska iväg till Munkedal nu en sväng och sedan ska vi kasta oss ner i Jacuzzin medans underbara mamma♥ ställer upp och gör garneringen på smörgåstårtorna. Mah, snart får jag min laddare till mobilen, alltså batteri på mobilen..... hur har jag klarat mig i två dagar utan den? lyckades få igång den en snabbis igår kväll iaf för att ringa papi jätte jätte snabbt.  Den grisen är i spanien nu såklart, vill oxå!

Nej hörrni, måste rusa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback