promenixande i mörkret.

2009-02-02 | 22:14:02 | Allmänt


.. är vad jag har gjort ikväll. Jag tog med mig Disa (våran hund) och så hämtade Li upp mig sedan åkte vi in och gick strandpromenaden i Uddevalla, dock bara typ 1/4 av hela, de va svina kallt + mörkt. Sedan så gick vi hemmifrån Li så de tog ca. 30 min att ta oss ner och minst lika lång tid hem. kort och gott;  vi ute och vandrade en himla lång stund och de va super skönt. Tog bussen hem vid halv 9, släppte in hästarna direkt och nu så sitter jag här och fryser som jag vet inte vad. Brassar värme från alla element som går, fruktar för att hoppa in i duschen, som jag måste.. men så jääävla kallt i en evigheter efteråt.

Imorgon ska jag till frisören.. igen! Färga håret, beslutsångest om vad jag ska göra hade ju bestämt mig men nu är jag inte lika säker längre. Ska även jobba imorgon, så gäller att stå upp tidigt så jag hinner allt eftersom Li ska komma hit, vi ska ha "pyjamaskväll" och bara kolla film och svulla med glass och nötter. Mumma! På Onsdag så är det att stå upp rätt så tidigt med, för de första eftersom Li är en sån morgonmänniska, hon är helt hyperaktiv på morgonen om jag jämnför med mig som är mer som en zombie och bara vill ligga kvar i sängen och snoza, men icke, drömma går ju.. ska ju med in till Uddevalla och honka med när Li ska gadda sig för första gången osv. sedan så är det ju faktiskt min födelsedag på onsdag, och inte idag som det är enligt Facebook för vissa? hel galet? :S ivartfall så har jag ett fullspäckat schema hela denna veckan och det känns skönt som bara den.  Nej herregud jag måste hoppa in i duschen så jag känner mig fräsch igen, sedan ska jag försöka sova tidigt tänkte jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback