priceless...

2009-02-19 | 21:38:08 | Allmänt



... som bränne alltid uttrycker sig (om bilden nedan.)

På bilden här är jag 13 år och bilden är tagen av Li. På den tiden va Li precis inne i en blond period igen, sedan fick hon med mig ner i mörkret. svarthår, svartsminkad, metall och ja u name it. Den tiden gick inte lättare bort när jag då hade en plastbror som va så mycket hårdrockare man kunde bli som visade mig ännu mera band och jag va fast ett bra tag. Sedan så växte jag upp och insåg att bara för att man lyssnar på musiken så behöver man inte se ut som en mörk plågad själ. Vi hade en rolig tid på den tiden, vi gjorde allt möjligt tillsammans och va ute och drack häxblandningar osv. hahahaha ja, ni hörde rätt. Har vi inte alla gått igenom den perioden? en ståläkta fjåååårtiZzZzZz. Kommer ihåg en kväll så himla väl, vi va på en strad som heter Hawaii och drack, Joakim Andersson mfl. kom dit. Li börjar kräkas liggandes på mage ifrån bryggan, ur henne kom spagetti, ur näsan.. HAHAHAHAHAHAHHAHAHA ojoj vad vi skrattade, jag va jätte full och hade gjort något som jag sa förlåt för till Jocke stup i kvarten, han satt och kramades med mig och sjöng summer of 69´ jag minns det sååå väl. Eller när vi skulle på den årliga skolavslutningsfesten på almön, stenungsund, stora höga, ödsmål, ucklum, tjörn, jörlanda osv. alla kom dit på skolavslutningsfesten som va varje år. Minns att jag hade sådanna rosa/vita slitna jeans som alla hade vid den tiden i olika fäger, och något rosa linne, jag va jätte full och Li likaså. Nattvandrarna va där med saft och bulle, securitas, socialen va alltid i närheten denna dagen på året. Bränne, Simon och Jocke snodde våra cider, hahaha vi va så arga. Li hade sex i skogen med Pierre, jag hånglade med någon och vi ramlade ner i en myrstack, sedan minns jag inte så mycket mer av just den kvällen, vi hade tydligen fått bli körda hem 4 pers på en moppe ända ifrån almön till stenungsund. Emil som hade kört oss hade fått bära mig upp (bodde på 4e våningen) för alla trappor, därefter hade Li tagit över och släpat in mig i sängen och tagit av mig kläderna m.m. hahahaha, eller alla ucklumgården festerna, hemmafesterna hos Lext, turkiskpeppar shot, rent, musiken och allt som hör där till. Spyor Li? jag säger då de jag kan fortsätta med sådanna här grejer i en evighet, dom tar aldrig slut (jo, de gör dom ju.. men en bok hade jag lätt fått skrivit om jag hade skrivit ner allt sådannt som hänt mig och henne.). Nu är vi iaf rätta i sinnet och sånt som hände förr och hur vi va kommer aldrig mera ske. Dock så lyssnar vi fortfarande på hårdrock osv.



Just de där att folk har fått bära mig och tagit av mig kläder och så har hänt två ggr. den gången jag precis skrev om och för ca. 1 år sedan då jag va på GG tillsammans med Bränne, Ante, Raz, Manne och Klimpen. bärd blev jag dock inte, men näst intill. Jag hade gratis bil hem, alltså någon som kunde köra, men vi åkte tydligen taxibuss ifrån Uddevalla till Stenungsund, det är 4 mil. Det blev dyrt gissar jag på? Vem betalade? Bränne fick fixa allt gällande mig, han fixade att jag kom hem ifrån vägen, han ledde/halv bar mig, fixade in mig i värmen i lägenheten och la mig i sängen, bäddade upp så jag halvsatt om jag skulle må dåligt och inte vakna osv. Han är bäst helt enkelt, jag vet inte vad jag skulle göra utan honom ibland.. min bästaste bäste vän, Christian Brännehed du är guldvärd, jag älskar dig vännen ♥



Jag och min bästa vän Bränne.. ♥ (Bränne 32 kg lättare idag än på bilden (: )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback