mina små "husdjur", en duva och en hamster.. (Li&Bränne)

2009-02-04 | 01:12:03 | Allmänt


"- för de första kan man inte ha en duva som ett husdjur, den lever fritt.. sen så är ju hamster en liten ful råtta som är instängd i sin bur och springer i sitt dumma, korkade hjul!" / Li (och här är min blogg!)



Hade suttit och skrivit ett jätte långt och jätte ambitiöst inlägg, så kommer sidan är inte giltlig fram när jag sparar och publicerade, gah blev galen. But But. Klockan är jätte mycket, nästan 01 om någon sekund bara och jag sitter i sängen och är inte trött, får grattis såhär sent på natten "tidiga" grattis kan man väl säga eftersom jag fyller idag den 4e feb. Grattis till mig själv.  Li ligger och snarkar här brevid mig, med händerna bakom huvudet och på rygg? hur kan man sova sådär egentligen? måste vara hur obekvämt som hellst? eller?

Vi har ju som sagt haft myskväll ikväll, handlade naturgodis och dipp och grönsaker, skakade fram lite kakor, pepparkakor och ädelost på tub med. Mumma! Vi höll oss vakna 3 hela filmer, inte illa pinkat för att vara vi. (läs; LI) .. Kollade på Honey, Bolt och Seven Pounds fruktansvärt bra är den sistnämnda. Grinade floder nästintill. Bolt va även den super bra!! nya filmer som ni bör se. Nej om jag med skulle ta och försöka sova kanske? Li kommer garanterat vakna runt 9 tiden och jag lär vara död... Godnatt snuttar, hoppas ni får en bra dag! ♥


 

update till morgonen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback