Karmina - Inside of you

2009-02-26 | 17:04:41 | Allmänt


.. denna låten är så fruktansvärt bra, jag älskar den!
Så himla fin.  Enjoy.

Pink sunsets and purple haze
I know those magic days
When you go up and down with
The one you love you can't resist
The perfect touch, the perfect kiss
It sends you around, round, round
You're his majesty, you're his ecstasy
You're the spark that shines his light
He's your somebody that should make you feel like
A thousand lives are happening tonight




Har precis kollat på en film, haha det är knappt så jag vågar säga vilken. Men det blev High School Musical 3, har ju sett dom två tidigare så jag va bara tvungen. Nu så är den slut och jag ska nog ta och förbereda maten innan jag slår på nästa (Jag är sjuk, då får man kolla på film hela dagen!) Nåja, hörs senare.



Kommentarer
Bea säger:

Fin blogg du har!

Hoppas allt är bra

2009-02-26 | 23:33:20
Bloggadress: http://beatricebrorsson.blogg.se/
sara säger:

Kolla gärna in mitt tips på min blogg om gratis kläader.

2009-02-27 | 01:35:26
Bloggadress: http://saaralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback