jag vet inte va de va, men du ville stanna kvar.. I MAGALUF!

2009-02-10 | 13:47:05 | Allmänt


.. underbara magaluf, underbara, underbara magaluf.

Orup - Magaluf är en riktig klassiker som aldrig spolas bort i underbara magaluf!



Suttit och kollat resor för det mesta imorse, sedan va jag ute och gick en sväng. Vi kan inte riktigt samsas om när vi ska åka till Magaluf, jag vill ju åka mest hela tiden medans Jonna gnäller om att hon måste hinna tjäna lite cash. - SUCK!
Men vi har nog kommit överens om att vi åker i början av Juli eftersom vi åker till London 11-15 juni för att gå på Britney Spears konserten. Vi ska iaf börja kolla mer på det dära, nej hörrni nu måste jag rusa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback