Jag och sladdar alltså, vi är fan inte vänner..

2009-02-05 | 21:31:53 | Allmänt


.. Jag blir så jäkla trött på mig själv nu har jag gjort det igen, har glömt min mobil laddare hemma hos Li givetvis vad annars? Sist va det kamra laddaren, och usb sladden är spårlöst försvunnen fortfarande, men den har jag inte haft hemma hos Li iaf. - SUCK, de är inte roligt att vara mig alltid. Hur ska jag kunna överleva utan mobil fram tills lördag eftermiddag? förstår inte, har redan snott en laddare av Bosse han hade dubbla så fick en utav honom för ett ar månader sedan men den är med borta, ligger säkert i Stenungsund. Ingen här hemma som har Sony Ericsson heller, blir så trött på mig själv så ni förstår inte.

Sitter i soffan och är helt slutkörd, jag började ju laga mat förut, men stekte bara upp falukorven och gör middag av den imorgon (korvstroganoff) och gjorde varma mackor i ugnen till alla istället, va sket gott. Sedan drog jag slingor i mammas hår och la i en blekning, varnade henne för att de skulle bli oranga toner eftersom hon har rött i sedan innan.. men blev faktiskt inte så farligt som jag trodde det skulle bli.. Har köpt lite naturgodis som jag mumsar på, och ska fortsätta mummsa på ikväll det är faktiskt skitgott, har alltid tyckt om det men nu har jag i stortsätt bytt ut godis till naturgodis helt och hållet och det känns iaf lite bättre för hälsan. Har ju sedan en tid tillbaka med slutat att äta chips till dipp, byter ut till grönsakstavar + broccoli, förbannat gott verkligen. Och Loka syns allt mer än Cola och det är ju med bra, eller hur? eloge tack! (Jag är nämligen en av sveriges största godisråttor tror jag, socker är beroende framkallande helt klart!) ska ta en lång och skön dusch och slänga på en ansiktsmask och fixa lite med naglarna och först av allt ska jag ut i stallet och ta in hästarna.. och det ska jag göra nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback